tre år - 9 augusti 2009

Kom precis på att snart börjar fan skolan, helt sjukt. Jag längtar inte. Men ändå gör man det. För att få träffa alla man inte umgåtts med på sommarlovet, men vafan jag vill ha mer lov? :|

Sen kom jag å tänka på... att om tre år då är ja 18, och har nog flyttat hemifrån för jag vill inte bo kvar här ute där det är så jäkla dött ;o  Undra vart jag kommer flytta, tänk om jag inte bor kvar i sandviken? tänk om jag inte bor kvar i sverige? :o   okej det är nog ingen fara, jag kan knappt snacka engelska och ska flytta utomlans. nejnej. Men undra vart man kommer egentligen .....


mitt blivande hus kanske ?

Kommentarer
Postat av: André

Jag kanske flyttar efter 3an:/!

2009-08-10 @ 03:23:53
Postat av: André

sv; för att jag inte orkar med Sandviken ;O!

2009-08-10 @ 12:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0