bad update - 27 december 2009

Hahaha, tack magda för att du hoppa in där. Hann iiiiiiiiiiinte skriva något imorse. Å sen när jag kom hem åkte ja bort med familjen en sväng och sen så har jag suttit å spelad det där spelet jag laddade ner (a) aaaaaaaaskul :D

Men åkte med hanna till stallet klockan elva. Tog först ut kalle, gick en bit (på oplogad väg, skitjobbigt, haha) och fota honom i sommarhagen å sen bytte vi till någon liten och då fick hanna fota lite å ja rida. Fattar inte hur hon klarar av honom asså. Stor, stark och eeenvis. Sen så gick vi inte dit med strimma utan gick till ridbanan istället. Blev bra det, fast blev lite mörkare och då vill ju inte kameran sammarbeta riktigt. Men någon bra bild fick vi. Sen ut i hagen å fota resten av hästarna. Höll på att ramla och slå sönder kameran också men jag räddade den, haha.

Nu vet jag iallafall att jag ska börja där uppe. Snackat med hanna mer om det åsså snackade jag å pappa om det när vi käka. Så vi ska ringa å ta bort mig helt från HRK och sen antagligen ringa å prata med nanna eller åka dit. Blir nog ringa för mamma å pappa orkar väl aldrig åka dit -.- Men aa vi får se. När jullovet är slut ska det väl vara fixat =)

GODNATT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0