fredag - 18 december 2009

Hejsaan.

Imorse så skulle jag å magda åka buss. Så jag gick ivög till bussen i -20 graders kyla. Frös ihjäl. Stod å vänta och preciiis innan bussen kom fick ja ett sms från magda: "VI FÅR SKJUTS GÅ INTE PÅ!". Haha.... Så jag vandrade vidare bort mot mormor för jag tänkte då inte stå där och frysa..

Skoldagen började med att det var utverdering av so:n, rektorn som vikare. jevla eckel. Aa... sen så svenska å sen så skulle det varit kör. Men det blev ingen å kören var på idrotten så vi gick dit men det var ingen lektion antagligen, haha. Så vi fick hål :) Sen matte, å då gick brandlarmet så vi lära gå ut i kylan utan kläder. liiite kallt.. Men fick gå in rätt snabbt. Alla bord var fulla förutom ett och det satt jag vid. Lite mobbad, ja. Men ja orkade inte bry mig.

Så sista lektionerna var engelska och spanska. Båda kikade vi film på så de va najs.

HAHA ja å magda skulle åka buss hem å ja hur gick det då tro? Jo 14 bussen kom först och sen 17 bakom. Så vi trodde att bussen skulle köra fram en bit efter att 14 bussen hade åkt. Men näääe, den drog iväg den med. HAHAH.. Aa så vi fick sitta å vänta i en halvtimme till. åsså ringde jag pappa å han kunde bara komma inom en halvtimme. Så vi väntade på honom. Men han kom inte förrns tio över och om vi hade tagit 17bussen hade vi varit hemma då. Men näe den missade vi dårå.. Sen kom pappa men då skulle han å mamma in å handla och medans vi väntade hade vi kunnit ta 17bussen igen.. hahahah.. seriöst. hur kan man vara så jävla bäst? :'D


Men nurå.. Blir snart käk. Tacos, SÅ gott! Efter så tror jag att jag ska ner till magda. Är inte säker men aa. Vi får väl se. Å om de blir så sover jag nog där, hehaheha. För annars blire jäääävligt kallt å gå hem, åsså är jag väl alldeles uppskrämd. Ska nämligen kolla Saw 6... hata, älska, hata älska? =)

Nej nu blev inlägget låååångt. pussss.

FÅR DAMP!!!! går inte att ladda upp bilder -.- så tryck på den här länken om ni vill se en xD
https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/865598/images/2009/saw_6_65211652.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0