fredag - 25 december 2009

Godmorgon!

Vaknade för två timmar sen av att katten kom in och tog all plats i sängen. Jag låg kvar å försökte somna men det gick inte så det var lika bra att gå upp å käka frulle. Efter det så försökte jag ladda hem något spel på stationära men det fungerade inte hur jag än gjorde. Men ett annat som jag redan har på max dator som jag inte fattat ett skit av (installationen alltså)  fattar jag ju nu! Men då ska såklart max fått massa datorspel i julklapp så då måste jag väl vänta några månader innan jag får gå i närheten av den datorn..

Mer har jag inte gjort dom här två timmarna. Ikväll är mamma å pappa bortbjudna så ska sitta barnvakt. Yeyy...
pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0