fredag - 4 december 2009

Tja!

Skoldagen gick finfint. Började med det där jäkla soprovet och hur gick det då? Hm, trots att jag pluggade som en dåre kommer jag bara få G. För det jag pluggade på var fan heller med. Så jag fick blanda in lite av det jag hade pluggat på, hehe. Men men, så kan det gå..

Resten av dagen var helt okej annars. Vi hade ingen spanska idag så vi slutade tidigt. så jäkla skönt! ;D

Så jag har varit hemma i typ två timmar nu. Satt mig framför tvn med oboy å pepparkakor (a) å sen kom pappa hem med nå gymnasiegrej jag hade fått hem så jag satt å kikade på det en stund också. Jag ska gefan i att titta i andra gymnasie erbjudanden för då blir jag bara frustrerad om att jag kommer välja fel. Men det ska jag inte. Jag SKA gå i gävle! Jag SKA gå på gävlepraktiska! Jag SKA gå på wildlife park management inriktningen! Så är det bara!

Hm. Resten av dagen ska spenderas till att ta det lugnt. Ska nog sätta på någon film eller något sånt. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0