irriterad - 6 december 2009

Hej på er.

Just nu sitter jag å kikar på one tree hill. Men det blev reklam så slänger in ett inlägg lite fort.

Har suttit två timmar med matten, och jag fattade! För en gångs skull. Helt otroligt.. Så blev jag skitglad och tänkte, yes nu kan jag det här och är klar med kapitlet. Men fan heller. Det var minst 30 sidor till att jobba med. Snacka om glädjeförstörande. Så jag måste plugga på somfan imorgon på matten å sen måste jag plugga rejält när jag kommer hem också. Måste ju bli klar. Sen så har man ju musikprov också så det måste man också få in i huvudet. Shit. Hur ska jag hinna med allt? ;o

Nej nu börjar oth. pyss.




haha, okej lite problem hade jag i början... xD


kul att det fanns en off-knapp på miniräknaren men inte en on-knapp!? ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0