jag SKA - 18 december 2009

Hej igen.

Slänger in ett inlägg lite snabbt. För jag ska gå till magda om en halvtimme drygt. Å jag kommer sova där så blir inge uppdatering om jag inte får låna datorn hennes =)  Men om det inte blir så, så kan jag berätta lite om morgondagen...

Blir först att vakna upp hos magda. Vi ska väl kanske försöka att inte vakna upp allt för sent. Så går vi hem till mig en sväng så jag får hämta pengar osv.. För vi ska in till gävle å handla julklappar. Linnéa hänger kanske på, som läget ser ut nu så tror jag det =)

Kommer väl hem lite senare på eftermiddan å sen på kvällen så bär det av mot årsunda faktiskt. Helt otroligt asså. Mamma är inte så positiv att jag ska dit. Bara för att jag säger att jag ska till magda så säger hon: "jag vet inte om jag kan lita på dig nu"..  å bara för att jag ska till magda idag så tycker hon inte att jag ska åka till årsunda imorgon. Ja och vad ska dom göra då, jo åka ut till bångs å supa skallen av sig och jag ska bara vara där å titta på? SERIÖST VÄX UPP JAG ÄR FAN 15 JÄVLA ÅR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag åker dit vare sig hon vill det eller inte. Om tre år är jag 18 och då bestämmer jag fan över mig själv? Vad ska hon göra då rå? Hon kommer fan gå in i väggen av depretssion!? Så dags att börja vänja sig kanske? ÅH blir förbannad bara jag tänker på det.

Nej nu ska jag ta å packa å sen börja gå till magda. pyssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0