lördag - 26 december 2009

Hej allihop.

Imorse så var det tänkt att jag skulle hänga med hanna till stallet. Men det blåser ju nå sjuukt så när hanna sa att vi skulle ta det imorgon istället somnade jag om direkt. Hade nämligen ställt klockan på åtta. Dåligt skönt det var att somna om!

Vaknade runt elva. Käkade frukost och duscha. Sen fastnade jag framför tv:n där Mulan 2 gick, haha. Sen så har jag inte gjort något mer. Fryser gör jag också. Ska plocka fram en skön tröja å sätta mig framför brasan ett tag skulle jag tro. Sen så måste jag sätta kameran på laddning också, det får jag inte glömma... later.


btw; Grattis till pappa & hanna som fyller år! =) 


(enligt pappa så har man inte mössa för att värma öronen, utan bara huvvet, haha?)
nehe nu går det inte att ladda upp bilder? så får väl räcka med bilden på pappa då....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0