måndag - 14 december 2009

TJA!

Skolan idag var... ehm... haha...!
Matte första lektionen och emma gick direkt till rektorn för att reda ut en sak. Det finns sjuhundaåttiotusen ord jag kan skriva om dom småungarna, men nej. Jag tänker inte ödlsa nå energi på dom. Jag kan åtminstone komma med ett ord: omogna. Ja, det är det dom är. Shiet. Men så kan det vara med småbarn som inte fattar så mycket. Haha...

Men på matten fick vi även reda på vad vi fick på provet. Jag fick 16,5 och VG var 14. Yeyy. Snacka om att jag är stolt. Så mitt betyg den här terminen i matte blev VG. Häääärligt.

Sen hade vi engelska, kollade på shrek julspecial. Skön lektion, dom som ville fick även veta vad dom låg på för betyg. Jag kände att jag inte behövde gå ut och få reda på det, G vet jag garanterat att jag har. Så ingen idé att missa något på "filmen" haha ;)

Sen so, började vi kolla på någon gammaldags film. Skitwierd.

Å sen tillslut hemkunskap å magda och emma gjorde negerbollar, jag å julia pepparkakor (så jävla äckliga) och dom andra kladdkaka. Men vi fem satt å tröck i oss negerbollarna bara.(+ en massa pepparkaksdeg) SÅ JÄVLA GOTT!!

Å nu ska jag ta å börja med pluggandet till no-provet imorgon... pysshejs.



HELGEN:





IDAG:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0