måndag - 21 december 2009

Tjo.

Var segt att gå upp imorse men kom upp iallafall. Åkte buss till skolan, jävligt skönt. Å sen matte, emma körde chefrens pyramid å jag kolla på. Hatar den pyramiden blir så stressad ;o

Sen typ engelska i en kvart, sen kör. Fast de var ingen kör den tiden, men vi hade det efter någon timme så vi väntade tills dess. Å sen lämnade vi in våra h-k´böcker och slutade. Jag gick upp till bussen men såg att det inte gick någon buss förrns två och klockan var typ halv ett -.-  Så ringde mormor och hon kom å hämta mig.

Fast vi åkte upp mot rusta istället för hem. Jag behövde ju en tomemössa tills imorgon men där var dom slut. Så vi gick in på dollar, men där var dom också slut. Så åkte vi till ö&b å där var dom också slut. Så gick vi till klädjätten, slut där också. Sen jysk (?) fanns inga, haha. Men sen TILLSLUT så hittade vi en ful tomtemössa på coop xD  Men den fick duga. Sen köpte jag mammas å en liten present åt magda där också :'D

Sen när jag kom hem såg jag att mammas present var sönder :@ så pappa skjutsade upp mig och jag bytte. 

Så under dagen har jag hunnit med rätt mycket =)  har även slått in alla paket. Behöver bara klistra dit sånna där godjul önskar blablabla... Men det gör ja när jag får dom av mamma. För ja har inga x)

Hm.. Nått mer jag behöver dra upp nu när jag ändå skrivit så mycket? Jag är skithungrig, har inte käkat sen imorse. Inte så bra kanske men ändå. Bara någon timme kvar till mat, äckelmat även. Pyytepanna. Näe, fyfan vad äckligt. Jag tar pannkakorna som blev över sen i torsdags, haha. Men nu måste jag sluta skriva innan jag får skrivkramp eller något. pusss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0