måndag - 7 december 2009

Tja.

Slutade vid typ elva idag. Realy nice. Fast stannade kvar för skulle på provmiddag hos linnéa som tjänade ihop till ett mvg, grattisss påre =D  Är fortfarande sjuuukt mätt efter det, haha.. Sen så har det nog inte hänt så mycket mer.. Bara det att vi fick tillbaka so-proven. Och ja, det var 4 som fick G på provet och jag kan ju säga att jag inte var någon av dom 4.. Seriöst jag som satt uppe hela kvällen och pluggade som en idiot åsså klara jag det inte för att jag plugga på fel grejer? MAN BLIR SÅ SJUKT JÄVLA LESS!

Å inte nog med det.. ett helt jävla halvårs pluggande för att höja sig i so till vg för det är typ fyra ämnen som ingår i det. Så får jag inte det på grund av det här jävla provet. Jag har fan gjort mitt bästa å plugga till varenda jävla fucking prov och försökt göra det så bra jag kunde. Men mitt bästa är fan heller bra nog antagligen. Så jag är så sjukt jävla nere just nu. Vill bara skita i skolhelvete för jag klarar fan inte av det.. Mina chanser minskar ju nå enormt över att jag inte fixat det här. Men en viss lärare fattar ju inte att jag inte kan göra bättre i nuläget och ska jämföra mig med andra som är 2000000 gånger smartare och lättare för att fatta något än mig. Jag behöver tid till att förstå och jag kan inte allting på en gång. Jag blir så sjukt förbannad att han inte kan fatta det. Jag har pluggat som en idiot och för vad? Vad fan får man tillbaka? Jo, inte ett jävla skit!


Kommentarer
Postat av: julia

ööh my lugna ner dej ? han sa ju att vi inte behövde göra omprov eller nånting eftersom det här var ett litet prov och att vi var då duktiga och hade bra betyg ändå så han sket i det här provet ?!

2009-12-07 @ 14:57:18
URL: http://jjuliasandin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0