mupp - 17 december 2009

Hej på er. Lite sen med inlägget, men vafan, sluta klaga.

Åkte iallafall till stallet och satte mig å vänta för det stod "samma hästar som förra gången" å efter tjugo minuter kommer ridlärarn fram till mig och säger att det hade stått avbokad på mig? ;o  så jag fick inte ha siona som jag väntade på utan lära springa upp till stallet å fixa gabbi på en kvart.
Å när jag är stressad så blir ju allt fel. Två benskydd var försvunna så jag fick springa fram å tillbaka å kolla efter dom och sen tog jag bara några för jag hade så brottom. Som tur var så gjorde det inte så mycket =)

Lektionen gick iallafall rätt bra. Uppvärmningen gick iallafall bra, börjar få kläm på vart jag har grejerna nu. Vilket jag kände mig helt förvirrad med förut. Men nu fan så går de! :D:D:D:D
Hoppningen sen gick ju sådär, haha. Väldigt tveksam och kunde inte bedömma avståndet. Kändes inte bra så blev kanske tre hopp av 16 hinder som hon hoppade före mig å jag hann inte med. Men jag höll mig kvar iallafall. Men resten är jag nöjd med =)


Men nu är jag så satans trött så att jag ska ta å sova nu faktiskt! Fyfan vad skönt det ska bli. Sängen ligger där å väntar på mig. GODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0