musik - 7 december 2009

Hej alla glada. Själv är man då inte på bra humör...

Har suttit och pluggat musik i en timme nu, eller två. Kommer inte ihåg när jag började.. Men kan snart 1 papper av 2. Så det går frammåt. Motivationen är faktiskt på topp. Så jävla less på att jag inte får vg i so, ja jag har fortfarande inte kommit över det. Kommer aldrig kunna släppa det.. fyfan. usch. Måste sluta tänka på det. Men det ger mig iallafall något gott och det är viljan att få vg på varenda jävla prov framöver. OCH DET SKA JAG. Annars jävlar. Åh....

Hm. Kvällen spenderas åt att plugga musik, göra spanska glosor å titta på tv. Får se om jag slänger in ett inlägg senare. Får se. puss.

jag har varken lust och ork till att knäppa nå jävla kort. så. nu vet ni det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0