onsdag - 16 december 2009

Shit.
Veckorna går så sjukt fort. Nu är det snart helg och efter går vi bara måndan å sen är det JULLOV!? Saatans så fort det går :o



Skolan idag var rätt normal. No- ingenting, Engelska- läsa nå irriterande shit, Spanska- korsord m.m, Slöjd- stressade SOM FAN! för förra gången var det ju en viss lärare som tog fel söm så jag lära sprätta upp allt jag gjorde på den lektionen????? Men jag skynda mig somfan och hann precis klart innan vi sluta! I'm so fucking happy =D  sen hade vi svenska, eller vi kom in i klassrummet och gick ut efter några sekunder för det var ju bad på idrotten så vissa lära ju gå dit. Å då går typ alla på samma gång :) Jag å magda däremot har ju våran lilla underbara vecka så vi kunde inte vara med å åkte hem =(  ville ju fan bada!

Direkt när ja kom hem så åkte jag, mamma å pappa till trebo och käkade. Blev Fish & chips för mig, aaaasgott! Sen åkte vi ner till nå konditori å köpte negerbollar. Käkade nyss upp min så nu känner man sig lite deppig för den tog slut så snabbt.. haha..

Min katt ludwig har även varit borta både igår och idag så jag å mamma gick ut och kolla om han var i grannens uthus för alla katter har väl varit instängda där... å ja, där inne var han! Skönt, jag som trodde han hade blivit begravd i snön någonstans ;o  Men nu är han hemma och äter som en jäkla dåre :)

Så litegranna har det väl hänt idag. Har tagit lite kort också =D pusss.

Imorse..



Magda va trötter =)



Schnyggig bild jao..



Haha, deam blev fel storlek.. orkar iiinte ändra :)



Vad döljer sig där inne tro? =D



EN NEGERBOLL =D



Konditoriet.



Det snöa =) =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0