onsdag - 2 december 2009

TJA!

Sorry för min skitdåliga uppdatering igår, haha. Den uteblev helt pga att direkt efter skolan så pluggade jag spanska i två timmar ungefär.. sen drog jag till stallet å va där i typ tre timmar.. kom hem och pluggade spanska resten av kvällen. Jag hade bestämt mig för att gefan i datorn för att få någonting gjort. Och det gick aaasbra. Allt satt igårkväll och vad hände idag då? Jo det jävla fittprovet var så jävla svårt så man ville bara riva sönder det -.- seriöst, det var fan iiingenting som man hade pluggat på. Bara några enstaka ord, sen fattade man inte ett skit. Jag ska ha otrolig tur om jag ens fick G på provet..

Annars har skoldagen var helt okej. Det går frammåt på No:n, vilket det verkligen inte gjorde igår, haha. Å sen så är jag snaaaaaaaaaaart klar med min julklapp till magda på slöjden =D så jääävla snygg är den! Hm.. sen så sa våran svenskalärare Robert att om man springer ofta och motionerar så blir man smartare. Det tipsade han mig om för jag inte fattade någonting? Jaha, tack för den då.

Nu efter skolan har jag baaaaaaaaaaaara tagit det lugnt. Sjukt trött efter allt plugg med spanska hela veckan åsså går det skit på provet ändå. Hur fan lyckas man? Så nu sitter jag å tar igen det jag missade igår.. Men får se om jag slänger in ett litet inlägg senare ikväll, om jag orkar dvs. pusss.


bilder sen igår;

HAHAH fyfan vad likt det blev asså :'D


en glad julia :>


en koncentrerad magda :>


the stable.


och bilder från idag;

siiiiiiiiri.



juuuuuuuuuuuulia.


försökte knäppa kort på månen. den var skitstor :o


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0