onsdag - 23 december 2009

Godmoorgon!

Jag mår prima här. Utvilad, dock så väcktes jag av att min kära lillebror städade undan sitt lego imorse och det skramlade inte lite det heller. Men lyckades somna om och sov till halv elva. Jag ska försöka att inte vända på dygnet har jag bestämt. Haha, får se hur det går med det..

När jag tog fram sånna där bröd som man rostar i frysen så såg jag två B&J där inne, mohahah. Liiite gott. Men måste väl säkert vänta tills imorgon. Får gå å lägga mig tidigt. Fast näe, pappa hade köpt en "julklapp" till mig. Å gissa vad det är då? Jo en bingolott. Så ikväll är det antagligen någon sittauppekväll som jag ska sitta å glo på... Och då ska jag fanimig vinna också när jag väl sitter å kollar på sånt där skit. 

Är det bara jag som inte är taggad tills imorgon? Julafton är överskattat, haha. När man var liten var det ju såå mycket roligare, för då önskade man sig bara massa leksaker och fick typ hundratals. Men nu har man ju fan allt man behöver, tyyyp. Man behöver ju bara uppdatering av kläder å kanske typ mobiler, dator eller nått liknande. Sen så är julmaten ju så jäääkla äcklig. Det enda man äter är några köttbullar, åsså till dom så tvingar man i sig lite vidrig potatis. Japp, julafton är överskattat!

Idag så blir det inte så mycket gjort skulle jag tro. Mamma å pappa kommer väl springa runt som yrhönor och städa å sånt där. Jag får väl ligga i soffan och se på, haha.. Nej men aa, vi får se vad som händer helt enkelt. Nu ska jag ta å klä på mig iallafall. pussss.


bjuder på några bilder från idag och igår =)
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0