onsdag - 30 december 2009

Hej på er.

Bloggen har uteblivit helt idag. Sorry för det. Kan ju berätta orsaken.. hehe.
Kom på igårkväll precis innan jag höll på att somna att jag lära ställa klockan, bra gjort där. Sen vaknade jag flera gånger imorse av att jag inte hade ställt klockan, även fast jag hade det? Skitknasigt.

Men aa, gick upp kvart i elva och hoppade in i duschen, fixade mig och sen käkade frukost. Vid 12 kom Sofie och hämtade mig och sen åkte vi upp och hämtade upp hennes kompis Linda. Så åkte vi till valbo. Tog lite tid för Linda provade en hel del, haha. Men vi var där i ungefär till tre.
Köpte skor (sofie: "du går inte ut ur Din sko utan att ha köpt ett par skor" så det fick bara bli några, haha..) åsså ett par ridvantar. Tummvantar med ett lillfinger, varma å bra nu när jag börjar på det där nya stället där man bara rider ute =)

Sen resten av dagen vet jag faktiskt inte vad jag gjort. Varit lite här å där, haha.
Men imorgon blir det ingen uppdatering aaalls. Men tar nog kameran med mig och knäpper kort. Vilket jag inte gjorde förra året, stort misstag! ;)  vi åker nog till felicias familjs stuga vid 12, där vi ska vara ute hela dagen och elda, pimpla eller vad vi nu ska göra. Sen ska vi käka, skjuta raketer (usch..) och sen ska vi sova där också.. Så iiingen uppdatering! så.. pusss på er å gott nytt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0