onsdag - 9 december 2009

Tja godingar =D

Har varit hemma ett litet tag nu och hunnit med å käka, eller jag drack oboy... haha, skolmaten suger. jao. Men hm, hände det något speciellt i skolan idag då.. Näe tror inte det.. Blev bara så jävla förbannad på min slöjdlärare. Det var hon som tryckte in att jag skulle ha sicksack och så när det är slutet på lektionen när jag nästan gjort klart den andra ärmen på tröjan så kommer hon fram och säger att jag sytt med fel sömgrej? SÅ NU MÅSTE JAG SPRÄTTA UPP HELA JÄVLA SKITEN!? Vissa lärare kan fan dra åt helvete. Blir så jävla förbannad..

Men bortsätt från det.... Så har väl dagen varit rätt lugn. På idrotten tränade vi på att dansa bugg, haha. Men aa annars är det lugnt. Jag måste egentligen plugga matte men ska om en kvart upp till hannas stall å kolla när dom tränar på sin lucia, haha. Var ett tag sen man var där så ska bli kul å se =) måste klä mig ordentligt iallafall annars fryser väl jag ihjäl. Men a dom kommer till halv så måste byta om å sätta på mig varma kläder! pussssss.

btw. så tar jag med kameran upp dit. om belysningen är okej så tar jag å fotar =) Men det kan gå fel ibland, men då får jag väl ta å filma lite då å knäppa med mobilen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0