plugg - 14 december 2009

Nu är jag duktig på att uppdatera ;)

Men för en halvtimme sen tog ja tag i pluggandet och tänkte att om jag pluggade nu skulle jag slippa sitta uppe ikväll. Men vafan? Jag sitter och försöker å försöker men inget fastnar? Sen så håller jag på att somna så fort jag börjar skriva?

Såhär blir det när man är riktigt skoltrött. Man håller sig uppe i skolan och efter så sitter men ändå hemma med massa plugg och man blir ju automatiskt astrött? SKA BLI SÅ JÄKLA SKÖNT OM EN VECKA! DÅ ÄR DET ÄNTLIGEN JULLOV!

Jag ska sooooooovajäkla mycket. Slappa så in i helvete. Shit vad skönt! Nu är det bara en vecka kvar, precis en vecka imorgon! Å på lektionerna nu blir det väl massa filmtittande för man vill inte börja med något nytt. Så det blir skönt. Varför kan dom inte bara göra så att alla lektioner man inte har något att göra på så kan man få skippa dom? Så blir det ju mycket skönare. Å kanske typ tidigare lov? =D

Okej nu ska jag gå ur min lilla drömbubbla.... puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0