segt - 10 december 2009

Pluggandet går segt. Analysen om konstnären är iallafall klar. Men analysen om bilden går det inte bra. Det står still i min hjärna och jag antar att den vill sova nu. Så jag ska nog ta och göra det.

Imorgon är det lucia på skolan, å ja jag är med mohah =D 
sen efter skolan blir det hem å fixa å packa. Sen hem till magda för att lämna väskan. Sen bär det av till lussen med girlsen :)  sova sedan hos magda med emma också. Sen åker vi antagligen med emma till årsunda och går på någon marknad där, hehe. Sover där om det inte går någon buss senare på kvällen.
Annars så är det bara att gå upp i tid och åka hem. För klockan tre på söndag är det lucia uppe hos hannas place.

Så min helg är fullllllllllllspeckad med massa grejer. Har ingen aning om hur jag ska hinna klart med bildanalysen och musikuppgiften under helgen. För nu måste jag gå å sova så jag inte somnar på lussen imorgon, haha!

GODNIGHTTTT SMÅ GRISAR.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0