siona - 17 december 2009

TJA!

Skoldagen såg ut såhär: Svenska- lyssna på robert när läste å sen rita =D, Lunch- julbord, finns det nå äckligare?, Kör- ja vad brukar man göra när man är på kör? ;), So- i tio minuter å kolla film, No- utverdering i grupp i typ tio minuter sen fick vi sluta och till sista så hade vi Estet- kolla på film.
Skoldan ägde sönder :)

Direkt efter drog jag å magda upp till ica för ja hade slut på mina gratis sms å påvägen tillbaka så ramlade magda ner för en backe HAHA så jävla klantigt xD även att hon bara låg där... jisses xD

Cyklade hem och det var ISKALLT. Mina ben, fötter och händer höll på att frysa till is + ansiktet! :o  seriöst. inser inte våra föräldrar att vi lider och måste ha skjuts fram och tillbaka från skolan?!

Aja. Hemma nu iallafall och har äntligen fått i mig några mackor, blir så jäkla hungrig när man skippar lunchen! Men om en halvtimme åker jag till stallet och det är sista gången den här terminen. Får se hur det blir nästa termin. Om jag fortsätter på ridklubben eller om jag lyckas övertala mina föräldrar till att jag får foderhäst hos hannas place. Kanske ska börja med lektioner och sen gå över till fodervärd men ändå? Vi får seeee.

Nej nu ska jag börja klä på mig å sådär. See ya later alligator.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0