sjukt trött - 4 december 2009

Hej allihop.

Jag är så sjuuuuuuuuuukligt trött. Ni skulle bara veta hur trött jag var när magda å jag cyklade hemmåt HAHAH. Vi cyklade förbi några och då lyckades jag åka mellan maaaaaaassa kottar, å då flög min cykel åt alla håll. HAHAHAH fyfan vad ja garva XD  det är fan inte bra å vara uppe länge när man går upp halv sju..

Aja. Ska kolla klart på idol nu när jag för en gångs skull började kolla. Så får vi se hur länge jag sitter uppe. Ett tag till iallafall så jag sover bort dagen imorgon. Kommer iiiiiiinte orka göra något. Sofie skulle komma hit med Charlie, om jag minns rätt, så då blir man hundvakt. Då kommer jag ut lite iallafall, hah. Men nu börjar cirkus möller ju..  later.


sean banan (h)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0