söndag - 13 december 2009

Hej på er!

Bloggen uteblev helt under helgen. Men kan berätta lite hur den sett ut...

Fredag: Blev struligt om hur magda och jag skulle komma till lussen men pappa skjutsade oss till slut och vi kom precis dit när emma och linnea kom gående. Vi gick direkt till Monroes och åt. Asgott. Sen drog vi in på lussen. Linnea åkte med nattbussen hem vid två, å emma jag och magda stannade kvar till fem. Snacka om att vi var döda då. Sov hemma hos magda.

Lördag: Väcktes av emma, magda och en dryg doris vid ett. Var fortfarande helt slut. Vi gick upp tidigt för vi skulle hinna gå till bussen i trebo, haha men det sket sig så magdas pappa skjutsade oss till årsunda istället. Väl framme så var vi hos emma en liten stund och sen drog vi till marknaden på byn. Det var bra mycket folk än vad man hade tänkt sig. Lucia gåendes och till häst också. Sen gick vi in på ica och köpte godis till kvällen och gick hem till emma. Kvällen spenderades åt filmtittande. Män som hatar kvinnor och flickan som lekte med elden. Bra filmer för att vara svenskt. Men inte riktigt min filmsmak, haha... Vi somnade runt ett-två tiden.

Söndag: Gick upp halv elva och åkte hem elva. Mamma kom å hämta mig och magda. Sen väl hemma så skulle kameran laddas, jag klä på mig (åkte hem i pyjamas, hah) och jag skulle egentligen äta något. Men nej jag var så sjuuuukt mätt från gårdagen. Blev lite för mycket godis och sen blev det fika med rostade mackor också.. Så det kändes som att jag inte behövde någon frukost, haha. Sen klockan tolv åkte jag med hanna till stallet och kollade på deras lucia. Mysigt mysigt. Tog först in massa hästar, sen fixade kalle, sen såg på lucian, sen fika, sen sköta fiskedammen, å sen drog vi hem. Runt fem var jag hemma. Blev dusch, one tree hill och gossip girl. haha. Men nu har jag äntligen tid över till att blogga! ;) 

Eller egentligen så har jag inte alls tid till det. Jag måste göra klart min bildanalys och börja på musikuppgiften. För imorgon sätts betygen och den måste in! Jag slänger in bilder sen! pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0