söndag - 20 december 2009

Hello schnyggingar.

Helgen har varit helt flippad, haha nerå. Men i lördags så ställa jag å magda klockan på tio och jag vandrade hemmåt direkt. Hoppade in i duschen och packade om. Linnéa skulle inte med till gävle så magdas syrra skjutsade upp oss. Där var vi i cirka 4 timmar och jag hittade bara EN julklapp? Och det var till pappa som inte ens ville ha någon, haha. Jisses.. Men får väl dra upp på stan eller något imorgon kanske. Behöver till mamma. Magda vet ja redan så den behöver jag inte köpa, haha xD

Men aa, vi vandrade runt i gävle och gick å käka på donken. Därefter så stannade magda kvar i gävle å sov hos ellen, å jag tog halv sex bussen hem till sandviken. Sen skyndade jag mig somfan till bussen till årsunda, haha. Var nära på att missa den och även att busschaffisen sa: "gå in du, jag bjuder på åkturen". Han va snel :> Men oturligt nog så ska jag ju slå huvve i någon jävla stengrej å taket så jag fick värsta bulan och dom i bak skrattade åt mig. haha, sällan.............

När ja kom fram så kom linnéa å mötte upp mig och vi gick hem till henne. Drog till frank å petter efter någon timme så var där tills vi höll på att somna.

Sen imorse vaknade vi av att mamma ringde halv ett. Så gick upp å klädde på oss sen kom mamma å pappa och hämta mig. Sen nu här hemma har vi hunnit klätt julgranen =D  sen har jag nog inte hunnit med så mycket mer faktiskt.. Ska snart hoppa in i duschen och sen blir det tv hela kvällen, like always.

Sitter vid stationära nu för jag orkar inte med bärbara. Kunde inte lämna in skiten utan kvitto och sen när jag kom hem å prata med pappa så hade vi inget kvitto eftersom vi köpte det på något erbjudande. ÅÅ fan vad glömsk man ska vara hela jävla tiden -.- aja, får väl dra in till valbo någon dag eller nå.. lust å slänga skiten i väggen och bara skita i det...

men hejdå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0