Söndag - 27 december 2009

hellllloo schnyggischar.

My är i stallet och töntar sig med hanna, haha skämt osido. Nej men hon åkte tidigt imorse och har vart där sen dess vad jag förstår. Hon borde komma hem snart tycker man...

Kan ju berätta vad jag har gjort för spännande saker idag, så ni har lite att läsa. Åkte till gävle med syrran och köpte högtalare och jeans, ofc inte på rean (-.-). Köpte Idomin också, min förr har tagit slut, hmmm... tror inte jag gjort så mkt annat faktiskt, åkte dit till 11 , fast dom öppna 12 -.- kom hem nyss och är sjukt trött, kvällen bjuder förmodligen på bio, ska se Avantar tror jag. Det verkar  suga, men vad har jag att förlora.

kul för er att ni är på mys blogg och få läsa vad jag har gjort idag, helt otroligt kul måste de va. måste skälla lite på my sen, för hon suger på att uppdatera. haha, och hon vet inte att jag skriver det här nu heller, hmmm.. tur för er att jag kan hennes lösenord =)

mohahaha my ;)

/maggiiiiiiiiiie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0