söndag - 6 december 2009

Hej!

Vaknade vid elva. Tänkte att eftersom jag var uppe till runt halv två igår så skulle jag kunna sova lite till. Men näe, då skulle jag inte kunna somna sen ikväll å då blir man dåligt trött i skolan imorgon, haha. Så gick upp och käka frulle. Sen så fastnade jag på något konstigt sätt framför sims? Så har suttit där i några timmar nu, heh.

Men slet mig nyss för det började dampa å orkade verkliiiiiigen inte starta om skiten. Så nu sitter ja här. Eller ja, inte länge till. Ska börja plugga matte nu så jag börjar fatta något för vi har ju prov på tisdag! ;o  Sen får vi se om jag hinner med att plugga musik också. Troligtvis inte för det är satans mycket jag måste lära mig inom matten.. Så får nog ta å plugga musiken imorgon istället.

Nej nu måste jag sätta igång! pusss.



=D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0