tisdag - 15 december 2009

Hello.

Glömde helt bort att blogga. Har ändå suttit vid datorn ett tag och min framsida är blogg.se men det klickade ändå inte? ;o  haha. aa så kan det gå..

Imorse så började jag dagen med att leta efter katten, för om ja inte släpper ut katterna skiter dom inne. Men jag hittade inte fanskapet så jag sket fullständigt i det. Det har iallafall snöat hela natten och fortstatt hela dagen. Så när jag och magda cyklade till skolan så gick det INTE bra... vi skulle svänga upp för en liten backe och pladdask så ramla magda och en sekund efter låg jag också på backen. HAHAH!

Skoldagen bestod av spanska- filmtittande, bild- redovisning (fick även MVG på min analys, mohah), kör - julavslutningsrepetition, so- filmtittande och tillslut no- prov. Så har dagen sett ut. Provet gick sådääär.. Får se om jag klarade mig på det för jag blandade nog ihop allt. Men så kan det gå =)

På vägen hem så gick det heller inge bra att cykla.. Det snöade fortfarande och så cyklade jag, julia och magda på rad och tjoff så sitter jag på backen. hahaha. Fan vad jag hatar snö! Men resten av veckan så ska jag åka buss. Punkt slut. Går inte att cykla längre. Så aa.

När jag kom hem blev det degande framför datorn. Har för en gång skull inge plugg än så länge den här veckan! Snacka om sköööööööönt. Men aa nu ska jag fortsätta med vad jag nu höll på med. puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0