tisdag - 22 december 2009

TJA NU ÄRE JUUUUULOOOOV =D=D=D=D

Började klockan åtta idag, fast magda å ja åkte buss så kom lite efter men det gjorde inte så mycket. Tränade först med kören och sen två gånger inför skolan. Rektorerna snackade i huuundra år. Dom måste nog lära sig hur man sammanfattar för så där länge kan man fan inte stå och prata. Alla hinner ju somna -.-

Men aa, det gick bra iallafall. Fick betygen och ja, något ämne har jag höjt mig i iallafall så det känns bra.

Nu sitter jag iallafall här hemma och fryser ihjäl. Inte så jättekul men får väl ta å sätta mig vid max dator, den blir typ ett element å de e najs. pusssss.


i miss u skruttponny.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0