tisdag - 29 december 2009

Hej allihop.

satt klockan på kvart i elva för att jag skulle hinna duscha innan jag skulle gå med max å käka hos mormor och morfar. Precis innan vi gick ringde annika och jag lovade henne två saker, att fixa felicias hår till bröllopet, haha då får nog hon fixa mitt också ;) å sen så lovade jag att jag skulle vara med där ute på nyår. Fan, jag som inte skulle vara med? aja, får blir som det blir nu istället..

Nej max är kvar hos mormor & morfar för han kände sig inge bra, åt inte ens! katastrooof. Så jag ska passa på att ta hans dator nu när han inte är hemma. =D  puss.

här kommer några bilder från i söndags.. Hanna & kalle.

Jag & Kalle.


Hanna & Strimma.         -       Jag & Strimma.


Nån söt en, typ Nina? :)            -  Haha, Kalle.


Lära bara lägga ut den här också. Ser ut som att tungan är ett hjärta =)

Kommentarer
Postat av: felicia

make my hair, make me happy, dock ska jag inte fixa ditt hår för då kommer det se ut som en soptipp ;)

2009-12-29 @ 19:22:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0