tisdag - 8 december 2009

Tja!

Skolan idag var brao. Första lektionen var spanska och vi fick tillbaka fanskapsäckelprovet som var så hilma svårt. MEN JAG FICK VG PÅ DET? :o  snacka om att jag blev chockad xD  Men ja är supernöjd.

Sen hade vi musikprov. Satt å försökte komma ihåg allting, först stod det helt still.. Så fick sitta å tänka ett tag men sen fattade jag frågan å svaret ploppa upp i huvve på mig :D  sen så kom jag dock inte ihåg alla gubbarnas namn man skulle berätta om.. Men äsch. Klara provet gjorde jag nog :) 

Sen så hade vi kör mellan matten och no:n. Träning inför lucian på fredag. Siri dissade ju mig i ledet så nu står jag själv. Fyfan, vill fan heller stå själv i lucialedet :o men måste väl... om jag inte hoppar av, hehh..  kanske blir sådär plötsligt sjuk eller något.. Hahhh.. eller lyckats sova över kanske? ;)

Får se hur det blir. Måste iallafall sätta igång med pluggandet nu. Är inte så bra att jag inte har hunnit igång med det än. Dan är fan över snart. å då blir det inte kul. Ska plugga engelska för har läxa tills imorgon.. Kanske hinner plugga lite matte också... Men tror inte det. Måste iallafall börja plugga nu. pusss.

orkar inte lägga in några bilder för datorn dampar sönder och typ laggar när jag lägger in. så haha näe. orkar inte med det idag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0