torsdag - 10 december 2009

Sorry för uppdateringen igår asså.

Jag loggade in och skrev ett inlägg, kopplade in telefonen och laddade upp en film på youtube som skulle läggas in i inlägget. Men sen så slutade allt i datorn fungera förutom musen. Så jag blev så fucking förbannad så jag smällde igen datorn, tog ur batterihelvete och la ifrån mig skiten. Seriöst, ingenting fungerar längre!?

Men nu tänker jag då ge fan i å koppla in telefonen. Även fast jag knäppt lite kort, så näe. Jag tänker då inte riskera att datajäveln lägger av för jag behöver den nu. Ska bara hoppa in i duschen å sen ska jag skriva en musikuppgift och bilduppgift. Kommer ta en bra stund. Så slänger in videon från igår nu iallafall. Får se om jag lägger in ett till inlägg senare. Borde skriva om hur dagen har varit. Får se om jag hinner! Men lovar inget. pusss.


HÖJ LJUDET!
;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0