torsdag - 24 december 2009

Hej på er & GOD JUL!

Mamma väckte mig tio idag. Sparng direkt upp och duschade å fixade mig för halv elva kom mormor & morfar och lelle. Käkade hemgjord gröt med dom, mamma hade gjort gröten och den smakade absolut ingenting. Skitäckligt, haha. Sen öppnade vi paketen. Fick:

Sängkläder, men nå kinestecken på? haha..
Kläder, byxor koftor linnen osv.
Twilight boken, den första. Haha jag som lovat mig själv att INTE läsa någon av böckerna. Å sen så hatar jag ju att läsa också...
Puff till datorn, sån man ställer datorn på så det inte blir överhettad eller nått. Väldigt praktisk (y)
Presentkort i valbo, 1000kr.

Sen efter det så kom Sofie och av henne så fick jag ett halsband. Som det står my på =) Och sen så fick jag ett par skor från sofie också! Inte riktigt min stil att gå runt i sånna men bra å ha tills jag köpt ett par andra...
Nästan direkt efter gick vi till lasse å lena. Där käkade vi äcklig julmat, kollade på kalle anka (SOM SUGER!) och fick julklappar. Jag hade ju redan fått en hel del men fick två till.

En tröja, svart stickad från gina.
Kameraväska, stor å bra.

Sen så gick vi hem till klockan sex. Trodde seriöst att klockan var 12 så tänkte gå å lägga mig, haha. Men åt upp det lilla som fanns kvar av glassen och nu ska jag kika på Stuart little med lillebror. pussss.



(bilder från idag kommer sen eller imorgon...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0