torsdag - 3 december 2009

Hej på er.

Idag började man dagen med sovmorgon till halv åtta. Inte helt fel. Sedan drog man till skolan, hade svenska-kör-so-no-estet. Torsdagar äger. Speciellt esteten. Men nästa gång skulle vi kanske få baka så det taggar vi =)

Hm. Jag kom hem vid halv fyra typ. Det var så jävla kallt ute så höll på att frysa ihjäl. Även fast det kanske är typ -5 eller nå. Men nu är jag inne i värmen å dricker oboy. Älskar oboy. Man kan inte leva utan oboy. Oboy oboy oboyyyyyyyyyyyyyyyyy.

Om en halvtimme är jag i stallet och fryser arslet av mig antagligen. Får se vilken häst ja får idag då. Slipper iallafall Miro, så inget kan blir värre. Eller jo.. om jag får julia. Då blir jag fan förbannad.

Aja. Skriver senare ikväll om hur det gick och hur det går med mitt pluggande till so:n. Just nu har jag absolut ingen lust att plugga så jag ska ge fan i det å ta det ikväll. Varesig det tar hela natten eller inte. Jag SKA plugga mycket. Och jag SKITER I om jag är trött imorgon. Jag kan sova när jag kommer hem. pysss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0