fredag - 20 februari 2009

Fredan har varit asnice.

Hade so på morgonen och då ändrade Conny hela schemat för vi hade ingen spanska å ingen no.
Så det vanliga schemat ser ut såhär: so, hål, no, so, spanska, svenska.
Men idag blev det: so, hål, so, svenska.
Normalt, nejjj. Så på första so lektionen skulle vi plugga på till provet. Å på andra so lektionen var de prov, asnice. Tror de gick rätt så bra faktiskt, ett G+ kan jag nog åtminstone få tycker jag ;>
Sen på svenskan satt vi hela lektionen i datasalen och jag hann aslångt med min uppsats. Feels good !
Och vi slutade runt 12.40. (yyyyyyyyyyyyyyyyy)

Sen har jag hunnit komma hem och käkat pannkaka sen igår. Så nu ska jag bara försöka hitta något roande som jag kan göra tills sjugo i fyra, för då far jag upp till stallet somvanligt. å


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0