fredag - 27 februari 2009

Dagen blev lite stökig, haha. Men det var bestämt från igår att vi skulle åka upp med mobilen till kristian och käka med han, åsså skulle sofie kika runt lite i affärer emellan. Men så blev det förstås inte ;)
Vi gick först till kristian och lämnade in mobilen och sen skulle han höra av sig när vi skulle käka lunch.
Så medans vi väntade på honom så gick vi runt i massa affärer, kul att jag va paaank så fick bara hänga med å kolla. Ska helt klart tvinga upp mamma-banken dit snart!
Men iallafall så på vägen tillbaka till kristian så var det folk överallt som satt och käkade och det var flera meters kö på ett korvstånd ute på gatan så vi kunde knaappast få sitta ned om vi skulle käka. Så vi sket i å äta i gävle, så åkte vi hem till sandviken för att sola på nå nytt ställe. Men precis utanför träffade vi mia och jonas (sofies jobbarkompisar) och gick till american pizza place med dom och käka tacobufé :)
Sen så stack vi och gick till solariumet. Det var otäckt som bara fan, hade inte gjort de förr. Å jag tror inte jag kommer göra det igen.
Efter det så stack vi hemmåt å nu sitter jag här alldeles trött. Får vila resten av dagen.

Vet inte vad mamma och pappa planerat ikväll, jag snackade med pappa om att gå upp och käka i trebo men vet inte hur de blev med det. Får väl se ;)

Sofie har ääven försökt få med mig på bilrally i järbo imorgon. Så vi får se hur det blir med det, får fundera på det tills ikväll. Det började visst nio eller vad de va så då blir de tidigt. Men jag kommer egentligen inte ha så mycket för mig ändå. Så vi får se :)    Pussssssssstja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0