fredag - 6 februari 2009



HEEEEEEELG !

I skolan idag.. var typ somvanligt, men på svenskan så hade vi niklas å så satt vi i datasalen. sen typ halv tre (?) så gick inbrottslarmet, och först trodde alla att de va brandlarmet så alla stängde ner allt på datorn. å sen kom conny å sa att det var inbrottslarmet, så gick vi tillbaka i oljudet till klassrummet och så satt vi där och lyssna på radio i typ fem-tio minuter ;oo  sen kom niklas med att vi skulle köra hängagubbe, så då gjorde vi de. görroligt, not. Men vi slutade liite tidigre än vanligt :)  fast när vi sluta så släcktes det typ i skolan, var nog bara våran klass kvar xD 

Sen på vägen hem så snöade de asmycket och då var det såklart asmycket snö på backen, så man slira skitmycket. åsså var det såklart världens motvind, så jag var hemma på kanske en halvtimme -.- 

Sen när jag var hemma så var de bara att slänga i sig pannkakorna som mamma sparat åt mig och sen skjutsade pappa upp mig till stallet. Redan då var jag ju så jävla slut efter cyklingen, men vafan. Så började det blåsa asmycket så man frös så in i helvete. Och inte nog med det hoppade vi en aslång bana så man blev skittrött. Fick min bertil :)

Så nu är jag hemma, och har nyss käkat. Är astrött i ryggen, benen, armarna, ja HELA kroppen helt enkelt ;o  så jag kommer nog sova gott inatt, å lääänge. Nej nu ska jag hoppa in i duschen. Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0