home sweet home - 20 februari 2009

Nu är man äntligen hemma och ja, nu är de sportlov !? :D

Jag har typ nyss varit i stallet och red Bertil, asnice.
Sen så medans jag var å red så skulle mamma å pappa ta in mobilen på lagning (sony ericsson W660i) . Fööör dom som inte vet så har alla knappar förutom 3:an ramlat av. Men såklart glömde pappa att lämna in den så det gör han på måndag, HAHA jo visst hörrudu..

Men nu är jag iallafall ensam hemma, eller ja min lillebror är hemma också. Men han räknas inte. Å mamma och pappa är hos familjen stadin och käkar å hare trevligt. Så det blir lugnt här hemma ikväll.
Jag däremot ska ta och sätta mig framför tv:n med en film och lite godis, myspys.

Imorgon så kanske vi drar ut på sjön, till stugan. Får se hur de blir med det.
Pussssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0