kladdcake - 19 februari 2009

Idag som ni kanske sett har jag städat mitt rum för det lukta kattskit. Men jag tänkte vara snäll mot pappa, så jag dammsög heela huset. Tummen upp för mig !

Efter dammsugningen så torkade jag golven, eller hur man säger. Å när golvet torkade så gjorde jag kladdkaka :)
Andra gången i år som jag gör de, aslänge sen ! :oo

Sen var det cirka en timme kvar innan jag skulle dra upp till stallet och då passade jag på att göra julias blogg färdig.
>>>>>>>>   www.jjuliaasberg.blogg.se/ <<<<<<<<<


Sen när de var klart så vare att dra sig upp till stallet, själv. Stina hade för mycket att plugga på, det har iförsig jag också.. Meeeen shit the same :)
Fick iallafall hellen, och gick hyffsat.


Och sen kom jag hem och käkade pannkaka, somvanligt :)
Så hade jag även sparat kladdkakan, för att käka den nu ikväll. MEN så var hela kladdkakan borta när jag kom hem, och gissa vem som käkat upp den då !?  jo min lillebror. FYFAN vad sur jag e just nu -.-

Men även att jag har so:prov imorgon och inte ens kollat igenom häftet som vi har prov på, duktigt. Känns som att det inte kommer gå nå bra för mig imorgon om jag inte börjar plugga snart. Eller ja rättare sakt nu.
Pussss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0