löördag - 21 febrarui 2009

Wiie..

Mamma väckte mig vid elva imrose, dåligt sur jag blev. Men hon och pappa hade planerat en "utedag" för familjen, haha och gissa hur det blev med den ? (;

Iallafall så åkte vi iväg efter någon timme när jag äntligen hade kommit upp ur sängen så satt hela familjen sig i bilen och drog iväg till kjell och annikas stuga. Så där så var det menat att vi skulle pimpla och käka korv, eller inte jag som hatar korv ;>
Men när vi hade kommit fram så började alla vuxna stå och snacka å max och filip åkte tefat nerför deras branta backe. Så stod jag där som en idiot och frös i min "sumo-jacka".
Men sen så gick vi ut på isen och började grilla. Max, filip å jag hade lite snöbollskrig men dom sköt bara mig i huvve hela tiden så jag gav upp. Så käkade alla förutom jag och sen gick vi in i deras stuga och värmde oss, haha utedag men jovisst..
Å när vi hade varit inne ett tag kom värsta skotergänget utanför stugan, så var det björn å erika som hade med sig sitt gäng. För dom skulle komma och hämta hanna och lasse som sällskapade oss. Så då var det lika bra att vi drog oss hemmåt också.

Så nu sitter jag här med två par långkalsonger, mjuiksbyxor, undertröja som är astjock och t-shirt. Snacka om att vara varm varm varm.
Men jag ska snar ta och hoppa in i duchen tror jag nog. Skriver väl mer sen.. PPussssssstja.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0