lördag - 28 februari 2009

Nu har jag precis kommit hem från att ha varit i stallet. Härstarna var helt galna, inte konstig eftersom dom stått i några månader utan att någon ridit på dom. Så när vi satt upp och red mot skogen så började det, dom började hoppa, bocka, kicka, stegra ja vettefan allt dom gjorde! Men så är det när dom tycker att det är kul att komma ut :)
+ att även jag fått komma ut för en gångs skull. Blir väl mycket ridning nu dom närmaste helgerna kan jag tänka mig, hehe.

Men så finns också även negativa saker om dagen, att jag otroligt nog glömde kameran hemma. surt. Kom på de när vi var bara några meter ifrån att vara framme, så det var synd. Men inte deppa för de :)

Skriver nåmer intressant senare, troligtvis med en bild till. Pussssssstja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0