lördag - 7 februari 2009

Godmorgonn.

Har precis fixat klart med smink å hår, inge fluff idag. Känns tomt :|  
Iallafall.. så gick jag nyss för att hämta godis, för igår när jag såg den sist var godispåsen halvfull. å ingen hade tagit, så tänkte jag vara nyttig och spara den till idag :'D   MEN åsså idag är den borta, så kommer max springandes ut ur sitt rum med daniel, åsså ser jag godispåsen och att den är TOM! shiiiiiiiiiiiiiiit vad sur jag är. och max å daniel kutar till hallen och slänger på sig jackorna och cyklar hem till daniel. Snacka om att han kommer få stryk när han kommer hem! ;oo

Någon som vill ha min lillebror? ;);););)  GRATIS!
 
Ikväll så är vi hembjudna till felicias pappa, familjen alltså. men felicia skulle inte vara hemma då, väldigt kul.. Vi ska käka å kolla på den jävla melodifestivalen, jag hatar verkligen de pogrammet. Men måste man så måste man. Lite bättre än att vara ensam hemma med katterna iallafall.

Tills dess så blir det väl att tröka framför tv å datorn, jag tänker då inte åka upp till ica för att köpa godis igen iallafall. Skriver väl om någon timme eller om de hänt något. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0