måndag - 9 februari 2009


Ny vecka, ännu mer pluggande.
Imorse hade vi engelskaprov, vi skulle skriva antingen om hur man firar högtider (ex. jul, påsk, midsommar..) och en shoppingdag som gcik fel. Själv fattade jag inte vad de där med högtiderna så jag lära ta shoppingdagen, om jag hade fattat hade det ju varit mycket enklare med att skriva om jul.
Sen på idrotten så bytte vi om för att vi skulle egentligen (!) ha haft yoga istället för vi hade diskuterat med diana att vi inte skulle ha nå skidor. Men när vi hade bytt om och gått ner, å väntat i tio minuter så frågade vi efter henne och ja, hon var på skogsvallen. Trevligt, kommer säkert få skolk ;oo
Så emellan engelskan å slöjden hade vi världens hål +lunch, häärligt. Och sen so å matte. Har so:prov på fredag, eller ja minns inte xD  . Men prov ska vi iallafall ha, även i matten. Fast det provet kommer efter lovet så då är de lugnt :)

Nu efter skolan så har jag fetta i mig lite kolakaka som mamma köpte igår, görgott. Och sen har det nog inte hänt så mycket mer, och kommer däremot inte hända så mycket mer heller. Vad jag vet än så länge, och min samsungmobil har damp. Får försöka fixa den. Pusss.


PSS:  sven-eric är tjock !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0