nyklippppt - 23 februari 2009

Nyklipp å nyklippt, jah har iallafall klippt mig... fast på förmiddan xD
Klippte bara, ingen blekning. Får tvinga mamma att stanna någon timme till på torsdag eller fredag istället.

Annars idag så har det inte hänt så mycket mer.. Och de kommer inte hända nåmer heller. Väldigt deprimerande liv jag har här... ;>

Imorgon så kanske familjen drar upp till järbo och kolla på en stuga som mamma och pappa tänker bjuda på om max och ja godkänner den. Så vi får väl se, inget är bestämt än. Men de ska bli kul om det blir av, kameran hänger med isånnafall. För nu har jag bara kameran som jag kan knäppa med och lägga in bilder. För samsungen är död och går inte att ladda och sony ericsson mobilen blev ju inlämnad idag..

Pussssssssstja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0