onsdag - 18 februari 2009

Skoldagen har varit okej. Min engelskalärare däremot är helt dum i huvve. Jag, magda å engström hade gjort vårat manus helt normalt och alla snackar i en minut. Men nej, vi får IG på hela grejen för att vi inte får ha med vara djur-ljud. Så hon är inte popurlär hos mig nu.

Sen så åker magda till örebro idag, buhä trök i skolan på fredag då.. ;>

Idag så ska jag bara ta det lugnt, håller på och fixar julias header som hon bett mig om. :)
Sen så imorgon är det ju studiedag så då ska jag ta och plugga till provet på fredag, so.
Och då ska även sofie komma förbi och hämta min mobil, så kör hon upp den på lagning.. Usb intaget på mobilen är helt pajj så kan varken ladda eller föra över bilder på den så kuuuuul. nejjj.

Men skriver igen senare när jag är klar med julias blogg. Pusssss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0