onsdag - 4 februari 2009


Härligt, imorse var de ju idrott på badhuset så jag skippade det och tog sovmorgon. Skönt att få sova ut, och conny förstod ju magda mig å julia som måste ha mycket tid till frisyren, haha ;)  .
Sen så på no.n håller vi på och bygger bilar, och det är andra gången vi förstör hela bilen och bygger om den. Snacka om kräsna, man man vill ju ha mvg? ;D 
Sen så på svenskan så skulle vi läsa hela jävla lektionen, min bok sög så jag lånade julias mobil och roade mig diskreet med bubblejump :)  
men sen så ska jocka komma och förstöra så vi fick nå skrivftligt "prov". och vi skulle skriva om >> Varför jag hatar/älskar lärare! << å herregud, men alla blev så jävla lack på jocke så det blev inte så svårt att skriva ändå. Sen fick vi sluta så det var väl bra, fast bara några minuter tidigare. alltid något.

På engelskaprovet gick det iallafall görbra, men jag vet inte om jag kommer få alla rätt som jag bestämt mig för. heheh. men det visar sig ;)

Nu är jag iallafall hemma och huvudet värker, och jag vill bara gå och lägga mig. Men mamma är ledig så hon och pappa åkte nyss till rusta och skulle köpa lite grejer, och sen när hon kommer hem skulle vi åka upp på stan och kolla på bikini. Känner ingen som hellst lust alls till det. Så får väl gå runt och titta och försööööka vara intresserad.

Men nu ska jag iallafall börja på uppgiften om Schindler å Amon, någon film vi tittade på när vi har So. Så nu ska jag skriva mycket och bra så blir conny glad :)   Skriver mer när jag kommer hem från stan, runt 4-5. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0