pappa har pms - 24 februari 2009

Blev inte att åka och kolla på stuga för pappa har värkligen pms. Vaknade väl på fel sida idag antar jag. Så mamma och jag åkte och köpt semlor istället, asgott!
Sen så för några minuter sen så kom min syster förbi, och pratade om allt. Åsså har vi bestämt att på fredag så ska vi käka lunch i gävle och lämna in min samsung. Asnice, äntligen någonting planerat.

Jag skulle egentligen ta med kameran upp till stugan som vi skulle titta på, så jag tog ju upp den och ladda. Men eftersom det inte blev nå stugtittning så blev det lite andra bilder istället. Pussssss.

                          

Kommentarer
Postat av: Syster

Så pappa hade pms idag.. vad ovanligt ;)

2009-02-24 @ 23:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0