Schindler - 4 februari 2009



Jo nu är jag hemma igen efter att ha varit på stan och letat bikini. Men nej, inte fan fanns det några bra heller så jag får väl klara mig utan. Men mamma kanske sa att om hon får nå ryck så åker vi väl upp till valbo och kollar också.
Men när vi ändå var på stan kikade vi in på kicks, mamma kollade på lite parfymer. och nu vet jag vem jag fått min klantighet ifrån iallafall! mamma som är så duktigt välte massa parfyrmer, ja herregud. Så nu vet jag de iallafall :'D
Men medans hon höll på med de där så kollade jag på smink och örhängen, för mina har ju gått sönder. Billigt skit. Men det var bara tråkiga saker, så får väl kika på de i valbo om vi åker dit :)

Nu har jag iallafall hunnit plugga lite på spanskan, och har även skrivit klart om filmen Schindlers list. Eller vad den hette. Skrev iallafall rätt så mycket så conny blir nog happy :D   men nu såg jag även att jag hade matteboken i väskan så jag ska väl ta och kika lite i den också, om jag orkar. Tveksamt..  Jo jag gör det med en gång så blir lite gjort iallafall. Pusss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0