söndag - 1 februari 2009


Månaden har börjat bra. Mamma väckte mig tio imorse, sen så stack vi till valbo. Hon, jag, mormor och max. Gick först runt, och hittade iingenting. Vad har hänt med att butiker? fulare kläder har jag inte sett på länge! Aja, jag hittade iallafall jeanstights å två tröjor, en vanlig randig tröja å en tröja som jag tog en storlek större på som tunika typ. Äh vettefan vad jag köpte, nått i den stilen iallafall. Sen i slutet gick vi runt och yra för max skulle ha ett spel, för han har namnsdag idag. Så kunde han inte bestämma sig och vi stod säkert där i tjugo minuter medans han hade beslutsångest.

Påvägen hem försöökte jag övertala min kära mor att köra in på ica och köpa lite godis, för mitt tog ju slut igår ^^  men näe, hon vägra. Jag får väl klara mig utan.

Jag ska även försöka tjata på mamma att hon ska klippa mig idag också, mer uppklippt. Fast spara på lägnden såklart. Får se vad hon tycker, åsså ska jag fundera på om jag ska färga håret igen. Jag vet inte riktigt hur jag vill ha det heller, ljusbrunt eller ljusare blond. Äh får väl se, bara klippning idag iallafall. Skriver mer sen. Puss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0