söndag - 15 februari 2009

Slappdag..

Igår blev det inge mer skriva för vi fick ju främmande av; ki, ingemar, kjell, annika, felicia, sebb, filip åsså lilla william :)

Hade jätte trevligt, började med att vi satt och kolla på någon film på tv, snow dogs eller vad den hette :'D
Sen så satt vi på a boy girl thing å satt å kolla på den.
Sen så var det melodifestivalen, som är astråkig.. -.-
Å sen så satt jag å felicia och kollade på bruce den allsmäktige, HAHA askul :'D 
-medans killarna satt vid zoo tycoon å det blev nå "xkicka inte" sak för dom tror jag de va så dom blev aslack på spelet, hahahahaaha. ;) ;) ;)
Och kvällen tog slut vid 1, och alla var typ dötrötta. eller jag å felicia iallafall.

Så för en timme sen väckte mamma mig och så undra hon när jag skulle dra upp till stallet. för det är tävlingar och felicia skulle tävla så jag skulle dit och knäppa kort. Meeeeeen hon skulle starta vid halv två, och då hade jag bara en halvtimme på mig med att käka, snacka med stina om skjuts, ladda kameran och massa annat. Så det blev inte av, får bli en annan gång istället ;>

Men resten av dagen får bli av till att slappa, orkar inte göra ett skit just nu. Har bara orkat dragit mig upp ur sängen och käkat, och ja gått till datorn då :'D
Jag ska ta och leta reda på prao-lappen för den har försvunnit, hehehe. Och sen ska jag nog ta å baka kladdkaka, skitsugen på de nu.

Nu blev det ett sånt där långt inlägg igen för att jag inte skrev nå igårkväll. ehehehe (a)  
Inga bilder knäppte jag heller..   Pusssss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0