söndag - 8 februari 2009

Nej jag var alldeles för trött igår för att skriva vadsom hänt under kvällen. Men nu så är jag pigg..

När vi kom dit så var de lite lugnt ett tag men sen så gick max, filip, sebb å jag och köpte godis. Osocialt som attan. Men sen när vi käka så blev det väl lite socialare, och god mat :)
Sen så kollade vi på melodifestivalen och det söög, ingen var fan bra :oo  fast de va fin kille med :)
Och innan vi stack hem så spelade vi kvinna mot man, tror jag de heter. Riktigt trevligt, men vi blev så jävla ägda så de fanns inte. Men men :'D 

Idag så ska jag BARA slappa, sitta med glasögon, osminkad å i pjamas. FYFAN VAD SKÖNT! Åsså kanske jag kan övertala mamma att baka kladdkaka åt mig, eheheh. Eller så gör ja de själv, smart. Jag ska vara extra tjock idag.

Blev inte några bilder igår, mobilen dog och är fortfarande död. Pussss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0